Buma Music meets Tech

BMMT live
BMMT live

Fast Moving Targets deed live verslag van Buma Music meets Tech tijdens Eurosonic Noorderslag 2016. Fast Moving Targets is een netwerk van digitaal experts, media specialisten en innovatie deskundigen dat personen, bedrijven en organisaties helpt de snel en continu veranderende digitale wereld te begrijpen en de nieuwe mogelijkheden die dit biedt te benutten.
Bekijk de interviews met experts op het gebied van innovatie, Big Data, muziekindustrie en start-ups.

Fast Moving Targets vanaf Eurosonic Noorderslag 2016:
Buma Music meets Tech – De interviews

Interview winnaars #BMMT16 Awards: Gigstarter en Number8

Björn Schipper (Entertainment Advocaat):
“Privacy wordt belangrijk.”

Denis Doeland (DDMCA):
“We zitten niet in de entertainment-, maar in de tech-industrie”

Kees van Weijen (Impala):
“KPN is belangrijk voor het succes van Spotify in Nederland”

Robbert Baruch (Buma/Stemra):
“Creativiteit verdient meer dan ooit, maar minder dan ooit gaat naar de makers”

Mario van Reeuwijk (Songflow):
“Spotify Playlisten zijn de nieuwe radio”

Ben Spanjaard (Fanalists):
“Via data zoeken naar de perfecte verbinding tussen fans en artiesten”

Andy Zondervan (Buma/Stemra):
“Data, streaming en de blockchain zijn de onderwerpen van BMMT”

Henk Vlastra (GX Software):
“Personalisatie is noodzakelijk om te overleven”

Robby Towns:
“Er zijn bedrijven die zich specialiseren in het pluggen van playlistmakers.”

Todd Hansen:
“Een goed idee voor een startup is net als een geweldige hook voor een song”

Chris Carey (CEO Media Insight Consulting):
“Data is geen wondermiddel, het kan je helpen”

Monique van Dusseldorp:
“Om een muziek startup te beginnen heb je naïviteit nodig.”

Jeroen van Erp (Fabrique):
“Een goede startup combineert creativiteit en ondernemerschap”

Kirsten van Houten:
“Ik kijk naar manieren en oplossingen die ons voorbereiden op de toekomst”